Preferencje i zachowania komunikacyjne gdynian
Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni opracował raport z badań marketingowych dot. preferencji i zachowań komunikacyjnych mieszkańców Gdyni, przeprowadzonych w roku 2013.
Treść raportu znajduje się w materiałach do pobrania na stronie internetowej operatora transportu zbiorowego.
Badania marketingowe prowadzone były metodą pogłębionego wywiadu indywidualnego i objęły grupę 1% mieszkańców (ok. 2000 respondendów). Respondenci zostali wybrani losowo, w grupie wiekowej 16-75 lat, z uwzględnieniem różnorodności pod względem zamieszkiwanej dzielnicy oraz płci.
Badania zaprojektował gdyński ZKM, który to również przetworzył i przeanalizował ich wyniki. Badania przeprowadzała firma PBS sp. z o.o., z siedzibą w Sopocie. Poprzednie badania preferencji i zachowań komunikacyjnych miały miejsce w roku 2010.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z wynikami badań!
[zdjęcie tytułowe: Joshhh - Fotolia.com]
-
Wg Wielkiego Słownika Ortograficznego PWN, małą literą piszemy nazwy mieszkańców miast, dzielnic i wsi, stąd słowo "gdynian" jest w tekście pisane małą literą.
0 Lubię
Komentarze (2)